دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماری

رساله خانه هنر کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله خانه هنر کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 2 

رساله خانه هنر کودک

همه ما انسان‌ها زمانی کودک بودیم، کودکی که رشد کرد، بزرگ شد و روزهای شاد کودکی‌اش به یک خاطره تبدیل شد. درواقع انسان بزرگسال رؤیای کودکی را به همراه دارد. رؤیایی که در پس‌زمینه ذهنش قرار گرفته، رؤیایی که بخشی از وجود کودکی‌اش است و زمان گذشته را تداعی می‌کند، زمانی که شاید سال‌ها پیش‌ازاین بوده است؛ و درواقع نوع شفافیت آن به خاطره‌هایی وابسته است که زمانی کودکی خود را در آن گذرانده است، این موضوع بسیار اهمیت دارد که کودک، کودکی‌اش را در چه مکانی سپری می‌کند. و ازنظر ارزشی همان‌گونه که هراکلیوس می‌گوید: «زمان، کودکی است که با مهره‌هایی بازی می‌کند، سلطنت از آن کودک است.» دنیای کودکی دنیای رؤیاها و آرزوهای ِآسمانی است.

در ادامه با سایت مهراز نت همراه باشید تا پایان نامه خانه هنر کودک تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

حفظِ این دنیایِ پاک در گروِ حمایت بزرگسالان است چراکه کودکان به علت ویژگی‌های سنی خویش، توانایی لازم برای حفظ و دفاع از دنیای خود را ندارند. با ایجاد محیط و فضایی آکنده از مهر و عاطفه کودکان می‌توانند رشدی همراه با ضمانت احساسات و توانایی‌های جسمی و روحی و اخلاقی داشته باشند. همچنین متکی‌به‌خود و مهربان بار آمده و می‌آموزند که چیز‌های منحصربه‌فردی را خلق کنند. و این خود سهم عمده‌ای در پرورش آن‌ها و نقششان در جامعه‌ی فردا خواهد داشت. توجه به رفتار کودکان و هماهنگ‌سازی و ایجاد فضای منعطف و منطبق بر نیازهای آنان نیز سهم بسزایی را در پرورش آن‌ها عهده‌دار است.

رساله خانه هنر کودک

 «می‌خواهم بدوم، می‌خواهم پنهان شوم، می‌خواهم پاره کنم دیوارهای پیرامونم را، می‌خواهم پناه بگیرم، می‌خواهم تابش آفتاب بر صورتم فرود آید. می‌خواهم تقلا کنم برای لمس شعله‌ها، جایی که مکان‌ها نامی ندارد.» خانه فرهنگ و هنر کودک: کودک به‌واسطه روحیات حساس و کنجکاوانه خویش نیازمند قرارگیری در مکانی است که ابتدا آنجا را دوست بدارد، درواقع از بودن در آن فضا لذت ببرد و احساس شادمانی کند و در ضمن بتواند به خواسته‌هایش جامه عمل بپوشاند، با توجه به این مسئله که این بنا برای کودکان 3 تا 6 سال می‌باشد، معماری آن باید در عین واقع‌گرایی خیال‌انگیز نیز باشد. یکی از منابع مهم الهام برای معماری کودکان شناخت رفتار و واکنش‌های کودکان است. کودک برای رشد، قبل هر چیز به ارضای عاطفی و احساس پیوند با محیط فیزیکی و اجتماعی خود را نیازمند است و بنابراین خانه فرهنگ و هنر کودک سعی بر آن دارد تا فضایی متناسب با این ویژگی‌ها که کاربران آن را افراد کوچک جامعه تشکیل می‌دهند در راستای برآورده شدن نیازهایشان به انجام برساند.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله خانه هنر کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

    قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله معماری خانه هنر کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله خانه هنر کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله خانه هنر کودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا