نمونه موردی مهدکودک

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک

نمونه موردی مهدکودک اسپانیا

کد محصول: M91

در یک بازی ساخت و ساز، شکل از کنار هم قرار گرفتن و برهم نهی قطعات ساده رشته می شود. سهولت در ترکیب از اندازه مساوی قطعات ناشی می شود و شناسایی هر یک از آنها در کل مجموعه از رنگ آنها ناشی می شود. درک فضایی کودک متفاوت است، دیدگاه او به وضوح کمتر از دیدگاه یک بزرگسال است، و او دیدگاه های مختلفی را درک می کند که بعد نسبی او را گسترش می دهد. تسهیل جهت گیری و مکان یابی در ۰/۳ یک وظیفه یادگیری فضایی برای استقلال و امنیت او است. خصلت باز و سیال مادی بودن حدود به تجربه پیوند به جای خود جذبی کمک می کند.

نمونه موردی مهدکودک اسپانیا

سازه: سازه عمودی فلزی، سازه افقی بتنی.

نما: نمای لعاب دار با شیشه های لمینت و درب های آلومینیومی مات به پاسیو. عناصر مشبک با ساختار صفحه فلزی و شیشه های رنگی (قرمز، نارنجی و زرد) ۲/۳ رنگ اسیدی و ۱/۳ شفاف. نمای شمالی و جنوبی با روکش استیل و عایق. سقف معکوس روی دال بتنی (تیرچه، عایق رطوبتی، عایق و سنگریزه).

تزئینات داخلی : دیوارها و سقف ها با کاشی کاری گچ تخته و رنگ لعاب. پارتیشن با ساختار فلزی و متاکریلات ۳ میلی متری در رنگ های مختلف (قرمز، نارنجی و زرد). در سرویس‌های بهداشتی، دیوارها با ورق ضد آب پی وی سی و در آشپزخانه با صفحه فولادی ضد زنگ برابر با تمام مبلمان پوشانده می‌شوند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  48
  • حجم فایل: 4 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مهدکودک اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا