دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماری

رساله باغ مهدکودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله باغ مهدکودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 1 

رساله باغ مهدکودک

شکوفایی خلاقیت و نوآوری از مباحث مونته سوری از مباحث مهم و با اهمیت دنیای امروز است که می توان پیشرفت و توسعه کشورها را به این عامل وابسته دانست در دنیای امروز رقابت، خلاقیت و نو آوری می‌تواند عامل برد باشد، بنابراین باید کوشش کرد که در جهت پرورش و شکوفاکردنخلاقیت ذهنی کودکان و نوجوانان کشورمان گام برداریم و به عواملی که در این راستا موثر هستند توجه کنیم و مبانی آموزش و پرورش خلاقیت را در سطح جامعه ترویج دهیم از آنجا که تقویت خلاقیت در دوران کودکی در تمام مدت عمر شخص موثر است باید آنرا بسیار مهم دانست گارد نر معتقد است که تصور و تخیلی که در اوایل دوران کودکی شکل می‌گیرد، مبنای خلاقیت در دوران بلوغ است .

در ادامه با سایت مهراز نت همراه باشید تا پایان نامه باغ مهدکودک تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

آموزش و پرورش صحیح کودک به معنای فراهم آوردن مقدمات لازم برای به فعلیت رساندن قوای او است و باید به رشد احساسی ، فیزیکی و عقلانی او کمک کرده تا با مشکلات و درگیری های زندگی به راحتی برخورد کند و برای آن ها راه حل پیدا کند باید اذعان داشت که در نمونه های بررسی شده ، طراحان علاوه بر پاسخگویی به نیازهای خاص و محدودیت های هر یک از پروژه ها، سعی در برقراری رابطه بین معماری و کودک با استفاده از عواملی چون فضا ،رنگ ،نور ،جنسیت و همچنین رعایت مقیاس ذهنی-روانی کودکان (از طریق ایجاد فضاهایی با مقیاس صمیمی ، خودمانی و قابل درک برای آن ها)داشته اند و برای این منظور راه حل های گوناگونی را ارائه کردند

ایام کودکی جزء مهمترین دوران زندگی آدمی است که در رشد و تعالی آنها در آینده تاثیر بسزایی دارد. محیط آموزشی همچون مهد کودک می تواند فرصت رشد بهتر را برای کودکان ایجاد نماید و مرکزی باشد که بتواند برای کودکان در محیطی امن، شکوفایی استعدادها و در نهایت رشد و پرورش آنان را مهیا سازد. هدف از انجام این پژوهش، دستیابی به اصول طراحی مهدکودک با الگوی بهره مندی از طبیعت جهت بالا بردن رشد و پرورش کودکان است. بر این اساس نگارنده در تلاش است تا اطلاعات جامعی در مورد شناخت کودک و رشد او، طبیعت و چگونگی تاثیر آن در رشد کودک و در نهایت رسیدن به راهکارهای مناسب طراحی که سوالات اصلی این تحقیق را تشکیل می داد به دست آورد.

رساله باغ مهدکودک

در راستای هدف فوق، روش انجام پژوهش از طریق مطالعات کتابخانه ای و میدانی در حوزه کودک، رشد، طبیعت و مهد کودک، بررسی استانداردها، بررسی نمونه ها و مطالعات در مورد بستر شهر کاشان انجام شد و پس از انجام مراحل فوق، جمع بندی مطالعات، تدوین احکام طراحی و در نهایت طراحی معماری پروژه صورت پذیرفت. بر اساس مطالعات انجام شده این نتیجه به دست آمد که استفاده حداکثری از نور طبیعی، استفاده از رنگهای شاد و آرامش‌بخش، استفاده از عناصر طبیعی مانند درخت، آب، گل و گیاه، حیوانات، ایجاد جذابیت های بصری از طریق عناصر طبیعی، ایجاد چشم اندازهای طبیعی در فضاهای داخلی و خارجی، استفاده از عناصر طبیعی در مسیر های حرکتی، تنوع حجمی و رنگی با به کارگیری الگوهای طبیعی، تعبیه فضاهای بازی در محیط های طبیعی، ایجاد محیط های بازی طبیعی، متنوع و ماجراجویانه مانند شن بازی، آبا بازی، خانه های درختی و در یک کلام وارد کردن طبیعت و عناصر طبیعی در طراحی فضای مهد کودک، در رشد و پرورش کودکان نقش بسیار مهمی دارد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله باغ مهدکودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

    قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله معماری باغ مهدکودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله باغ مهدکودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله باغ مهدکودک+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا