نمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانینمونه موردی مجتمع مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی داخلی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی کوثر مشهد همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه موردی مجتمع مسکونی کوثر مشهد

کد محصول: M88

برج‌های مسکونی سبز کوثر، در شهر مشهد و در زمینی به مساحت نزدیک به یک هکتار، در بلوار کوثر (جنب میدان پژوهش) واقع شده است. این پروژه، نظر به اهمیت پرداختن به انرژی‌های نو در معماری معاصر و نیز نیاز مبرم به استفاده بهینه از انرژی در ساختمان‌سازی امروز کشورمان، با هدف ایجاد فضایی برای زندگی و بهبود کیفیت آن، از یک سو، و خلق نشانه و الگویی برای آینده، از سوی دیگر مطرح شده است.

این پروژه، اولین تجربه واقعی معماری سبز در ایران است که در آن، از انرژی‌های پاک در تمام سطوح معماری ساختمان بهره گرفته شده است. پانل‌های خورشیدی، توربین باد، سیستم زمین‌گرمایی، استفاده از آب بازیافتی، نمای دو پوسته و …، از نمونه‌های این موضوع هستند که برای کاهش هزینه‌های انرژی به کار گرفته شده‌اند.

نمونه موردی مجتمع مسکونی کوثر مشهد

در برج‌های سبز کوثر تمامی واحدها دارای حیاط سبز قابل کشت مخصوص به خود هستند که به صورت مکانیزه آبیاری می‌شوند. همچنین، بام سبز برای ساکنان و پارک خطی با مسیر دوچرخه‌سواری در ارتفاع که قابل استفاده برای عموم مردم نیز هست، در پروژه وجود دارد. سیستم‌های هوشمند BMS برای هر واحد مسکونی، باغ زمستانی در طبقات ضلع شمالی هر دو برج، و انباری در زیرزمین با دسترسی آسان از هسته میانی در هر طبقه، از دیگر ویژگی‌های واحدهای مسکونی برج‌های سبز کوثر است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی کوثر مشهد همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  35
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


دانلود پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی کوثر مشهد همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی کوثر مشهد همراه با پلانها و تصاویر، دانلود پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی کوثر مشهد همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع مسکونی کوثر مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا