نمونه موردی خوابگاه

دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس

کد محصول: M68

خوابگاه دانشجویی را می توان یکی از مکان هایی دانست که در ارتباط تنگاتنگ با محیط دانشگاه است و اهداف آن نیز جدای از اهداف دانشگاه نیست. خوابگاه تنها به عنوان یک سرپناه یا محلی برای گریز از سرما و گرما نیست، بلکه رشد و تکامل و آرامش دانشجویان در آن اتفاق می افتد و محل آموزش و ادامه کار دانشجویی است. خوابگاه دانشجویی با هر ساختمان دیگری متفاوت است. زیرا اولاً مخصوص فعال ترین گروه های اجتماع بوده و ثانیاً مخصوص کسانی است که وارد محیط علمی شده اند. این مکان صرفاً فضایی به عنوان سرپناه نیست. کانون بحث، مطالعه و تبادل نظر است.

نمی توان نقش خوابگاه را در رشد و تکامل دانشجو و تاثیر آن در پیشرفت یک جامعه را نادیده گرفت. جو آموزشی موجود در خوابگاه ها یکی از پتانسیل های آن است که به طرق مختلف می توان از این پتانسیل در راستای بهبود کیفیت زندگی خوابگاهی بهره جست.خوابگاه های دانشجویی از جمله فضاهای زیستی هستند که با توجه به نوع سکونت در آن ها سرانه مصرف انرژی بالایی دارند. تنوع کاربران و زمان های متفاوت استفاده از فضا مصرف انرژی را در این بناها تا حد زیادی بالا برده است.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس

علاوه بر این ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که یکی از مهم ترین عوامل آلوده کننده محیط زیست، مصرف انرژی های فسیلی در فضاهای زیست برای فراهم نمودن سرمایش و گرمایش در فضای زندگی است که با افزایش بی رویه جمعیت، به تعداد مصرف کنندگان سوخت های فسیلی افزوده می گردد. این روند رشد آلودگی از طریق ساختمان به علت بی توجهی طراحان و سازندگان به شرایط اقلیمی هر منطقه و از طرف دیگر استفاده نادرست کاربران از منابع انرژی می باشد.در یک خوابگاه دانشجویی جو محیط خوابگاه در ادامه جو آموزشی دانشگاه می باشد و استفاده کنندگان نیز دانشجویان هستند که قشر فعال و آموزش پذیر جامعه را تشکیل می دهند.

علاوه بر این، خوابگاه های دانشجویی به عنوان نوعی فضای زیست مصرف انرژی بالایی دارند، این پروژه به دنبال پاسخگویی به این سوال است که آیا می توان خوابگاهی را طراحی کــرد که علاوه بر پاسخگویی به نیازهای فیزیکی و روانی استفاده کنندگان، از لحاظ اقلیمی نیز پاسخگو بوده و شرایط آسایش حرارتی آن با حداقل استفاده از انرژی های فسیلی فراهم شود.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  40
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر، دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر، دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر، دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی پاریس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا