نمونه موردی مجتمع تجاری

دانلود نمونه موردی چهار نمونه مجتمع تجاری همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع تجاری

دانلود نمونه موردی مجتمع تجاری

کد محصول: M66

۱- مرکز تجاری M-cube در پکن 

 ساختمان مرکز تجاری گروه معماری MVRDV، از جهتی کنار منطقه ای مذهبی و سنتی و در بین ساختمان های قدیمی مربوط به قرون وسطی می باشد و در جهت دیگر آن بخش های تجاری و تبلیغاتی مدرن شهر و ایستگاه راه آهن جدید پکن قرار می گیرد. مساحت این بنا ۳۳۰۰۰ متر مربع می باشد.

۲- مرکز تجاری سام

مرکز تجاری سام، با هدف ارائه کالاها و خدمات رفاهی با بالاترین سطح کیفیت ایجاد شده است. این پروژه از دو طبقه فضای تجاری، پنج طبقه پارکینگ و فضاهای اداری، نیم طبقه جهت خدمات رسانی به رستوران ها و یک طبقه رستوران تشکیل شده است. جهت ارتقا کیفیت فضای رستوران ها و به دست آوردن چشم انداز کامل شهری، پارکینگ ها، نیم طبقه خدماتی و رستوران ها در طبقات فوقانی ساختمان پیشبینی شده اند.

نمای دو پوسته ساختمان متشکل از لمینیت فشرده پانچ شده در لایه بیرونی و دیوارهای ماسونری طبقات پارکینگ در لایه درونی است. در شب، نورپردازی میان دو پوسته، ساختمان را شبیه به یک جعبه درخشان می کند.

۳- مرکز تجاری فردوسی

مجتمع تجاری فردوسی در زمینـی بـه وسـعت ۱۸۰۰ متــرمــربــع در یکـی از بهتـریــن منـاطـق تجـاری – اداری مـرکز شهر قـزوین واقع شـده است. ایـن مجتمع بـا دسترسی مناسب از طریق خیابان فردوسی ارمغـانی است به کسانی که برای محیط کار خود اهمیت ویژه ای قایل می باشند.مجتمع تجاری فردوسـی در منطقه ای پـویا و در حال رشد احداث شده است. نحوه چیدمان و مجاورت با بازارهای مرکزی قزوین در راستای توجه به عوامل اقتصادی – فرهنگی از ابتـدای طراحـی و اجـرای ایـن مجتمع مـورد توجـه سازنـدگان ایـن مجموعه بوده است. هدف از ساخت این مجتمع ایجاد مکانی ویژه و بـرجسته جهـت کسب و کـار، خریـد و ارائه خدمـات در منطقه ای مناسب و پویا می باشد.

۴- مرکز تجاری بازار چارسو

مجتمع تجاري فرهنگي چارسو در زميني به مساحت ۵۵۷۴ مترمربع و با ۶۷۱۵۰ مترمربع زير بنا واقع در خيابان حافظ و جمهوري به عنوان يكي از حياتي‏ترين شريان هاي ا صلي مركز شهر، موقعيت پروژه را متمايز كرده است.  همچنين، پيش ‏بيني پاركينگ اين مجموعه با ظرفيت ۱۰۰۰ اتومبيل، يكي از مهم‏ترين معضلات مراجعه به مركز شهر را تسهيل مي نمايد.  مجتمع تجاري فرهنگي چارسو با بيش از ۳۳۲ واحد تجاري از طبقه زير زمين اول تا طبقه چهارم و با متراژ هاي متنوع به صورت نمايان در كنار ويدها شكل گرفته ‏اند.

دانلود نمونه موردی مجتمع تجاری 

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود نمونه موردی چهار نمونه مجتمع تجاری همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  109
  • حجم فایل: 10 مگابایت  
قیمت قبلی: 150000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


دانلود نمونه موردی چهار نمونه مجتمع تجاری همراه با پلانها و تصاویر، دانلود نمونه موردی چهار نمونه مجتمع تجاری همراه با پلانها و تصاویر، دانلود نمونه موردی چهار نمونه مجتمع تجاری همراه با پلانها و تصاویر، دانلود نمونه موردی چهار نمونه مجتمع تجاری همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی مجتمع تجاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا