نمونه موردی مجتمع مسکونیپاورپوینت مجتمع مسکونی خارجی

نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا

نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا

کد محصول:M 19

مفهوم پشت جنگل عمودی”خانه ای برای درختان که انسان ها و پرندگان را نیز در خود جای می دهد” نه تنها ویژگی های شهری و فنی پروژه را مشخص می کند، بلکه زبان معماری و ویژگی های بیانی آن را نیز مشخص می کند.در ادامه با سایت مهرازنت همراه باشید تا نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

در سطح رسمی، برج‌ها عمدتاً با بالکن‌های بزرگ، تکان‌خورده و آویزان (هر کدام حدود سه متر) مشخص می‌شوند که برای قرار دادن وان‌های بیرونی بزرگ برای پوشش گیاهی و امکان رشد درختان بزرگ‌تر بدون مانع، حتی در سه طبقه ساختمان طراحی شده‌اند. . در عین حال، روکش سنگ چینی نماها دارای رنگ قهوه ای معمولی پوست است که تصویری از یک جفت درخت غول پیکر را تداعی می کند که در آنها زندگی می کنند و دارای مفاهیم ادبی و نمادین هستند.

نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا

 تضاد با یک سری عناصر در ظروف سنگی سفید – رشته‌های بالکن و برخی مدول‌ها در جلوی طاقچه‌ها – یک ریتم همزمان در ترکیب ایجاد می‌کند که فشردگی بصری بدنه‌های معماری را در هم می‌شکند و «غیر مادی» می‌کند و تقویت می‌کند. حضور گیاهان حتی بیشتر بیش از سطوح، نماها را می توان به عنوان فضاهای سه بعدی نه تنها به دلیل تراکم و عملکرد پرده سبز، بلکه از نظر زیبایی شناختی-زمانی، به دلیل تغییرات چرخه ای و مورفولوژیکی چند رنگی در اندازه، در نظر گرفت.

تنوع در رنگ و شکل گیاهان در هر فصل یک نقطه عطف رنگین کمانی فوق العاده ایجاد می کند و حتی از راه دور نیز به خوبی قابل تشخیص است. تنها در چند سال این ویژگی به تصویر جنگل عمودی منجر شده استتبدیل شدن به نمادی جدید برای میلان. این اصل تنوع همچنین در رابطه با درمان های مختلف اعمال شده در طرفین برج ها و طبقات مختلف عمل می کند، جایی که انتخاب و توزیع گیاهان و درختان منعکس کننده معیارهای زیبایی شناختی و عملکردی است که به منظور انطباق با جهت و ارتفاعات اعمال می شود.

از نماها توسعه مولفه گیاه شناسی، حاصل سه سال مطالعات انجام شده به همراه گروهی از گیاه شناسان و اخلاق شناسان، پیش از چرخه حیات مجموعه ساختمانی از تابستان 2010 شروع شد، زمانی که گیاهانی که قرار بود در برج ها نصب شوند در واقع شروع به کار کردند. در یک “مهد کودک” گیاه شناسی ویژه که در مهد کودک و مرکز باغ در نزدیکی کومو راه اندازی شده است، کشت می شود تا آنها را به زندگی در شرایطی مشابه آنچه در خانه های نهایی آنها یافت می شود، عادت دهد.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:70
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا،نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا،نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا،نمونه موردی مجتمع مسکونی پایدار در شهر میلان ایتالیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا