نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا خارجی

دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی آنکارا در ترکیه

دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی آنکارا در ترکیه

کد محصول:J 8

 

در این پروژه ،با ما همراه باشید تا نگاهی به مرکز فرهنگی آنکارا ترکیه با ایده نماسازی آن داشته باشیم . از خصوصیات این پروژه ،تعامل فرم کلی مکعب  با سایت پروژه می باشد .در ادامه با سایت مهرازنت همراه باشید تا نمونه موردی مرکز فرهنگی آنکارا در ترکیه تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پانچ های ایجاد شده بر روی نما برگرفته از خط بریل می باشد،که اگر قصد خواندن نما را داشته باشید،بر روی آن نوشته شده است :  ارتباطات برای همه  .از این ایده  ارتباط نابینایان با جهان که از طریق خطوط بریل می باشد، در طراحی این مدیا سنتر استفاده شده است و به گفته معمار پروژه ، می تواند ایده مناسبی برای طرح باشد .

نکته قابل توجه در طرح مرکز فرهنگی آنکارا خلل و فرج پانچ شده بر روی سطوح نما بوده، که سبب ورود نور خورشید به داخل و شکل گیری بازی نور و سایه در فضا می گردد. به همین ترتیب این خلل و فرج بر روی سقف هم ایجاد شده و به داخل فضاها کشیده شده است .

کلیت فرم یک مکعب ساده بوده که ترکیبی از چندین مکعب متداخل در یکدیگر با استفاده از ساختاری مدولار می باشد . هر دو طبقه تشکیل دهنده یک مکعب می باشند و در واقع به جهت ساختار مدولار ، استخوان بندی و روابط عملکردی در پلان دارای انعطاف پذیری بالایی است . این ساختمان قابلیت درک از زوایا و فواصل مختلف را دارا می باشد.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:نمونه موردی مرکز فرهنگی آنکارا در ترکیه،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:28
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی آنکارا در ترکیه،دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی آنکارا در ترکیه،دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی آنکارا در ترکیه،دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی آنکارا در ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا