نمونه موردی بیمارستان

نمونه موردی بیمارستان کودکان لندن همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

نمونه موردی بیمارستان کودکان لندن

کد محصول: M 32

در این پروژه مهرازنت به بررسی بیمارستان اولینا واقع در کشور انگلستان پرداخته است.این پروژه به صورت پاور پوینت به بررسی تمامی بخش های بیمارستان و همچنین آنالیز پلان طبقات مختلف و همچنین تحلیل مسیرهای دسترسی و دیاگرام های فضایی می پردازد.در پایان نیز پلان تمامی طبقات بعلاوه تصاویر ضمیمه گشته است.

نمونه موردی بیمارستان اولینا

فشار های محیطی در بیمارستان های کودکان باعث شد که گروه معماری هاپکینز با تکیه بر شیوه های صحیح ومتعادل زندگی و استاندارد های آن ایده متناقضی را با شعار (بیمارستانی که اصلا شبیه بیمارستان به نظر نمی رسد) ارایه کنند.

با تغییرات کوچکی که در تزئینات فضایی برای نمایش آرزوهای کودکان طرّاحی شده، بیمارستانی پدید آمده است که با نور، رنگ و جانماییِ خودْ کلیشه‌ها را بر هم می‌زند. اِلِمان مرکزی در این بیمارستان یک «گلخانه» است، فضایی بزرگ و شیشه‌ای که شامل فضاهای عمومی، عناصر ارتباطی میانی طبقات (دو آسانسورِ وسیع و شیشه‌ای به سمت بخش‌ها) و خدمات فوق‌العادّه‌ی دیگری چون مدرسه و ایستگاه رادیویی است، که سبب جان بخشیدن به بیمارستان می‌شوند. شیشه‌ای موّاج به‌گونه‌ای طرّاحی شده است که نور و هوای تازه‌ی فضاهای سبز همسایه مثل پارکِ آرچ‌بیشاپ، باغ‌های کاخِ لَمْبِث و رودِ تِمز را به داخل ساختمان هدایت می‌کند و همزمان به شاخصِ جدیدِ رودخانه در ضلع مقابل ؤِستمینْستر تبدیل می‌شود. (جایی که هاپکینز در سال 2001 بلوک صُلبِ خانه‌ی پورتْکولیس را ساخت، که دفاتر پارلمان در آن قرار دارند.)

نمونه موردی بیمارستان کودکان
در زیر پوسته‌ی شیشه‌ای، ساختمان با مقطعی L ـ‌ شکل طرّاحی شده است. کلینیکها، نمایشگاه‌های عمل جرّاحی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی در سه طبقه در زیرزمین واقع شده‌اند. (نور طبیعی آنها از طریق بازشو‌هایی به‌سمت آتْریوم تأمین می‌شود.) بخش‌های پذیرش در طبقاتی است که به سمت فرهنگستان موسیقی باز می‌شود. در هر طبقه‌ کُریدورهای موج‌دارْ فضاهای باز و فضاهای مخصوص مُلاقات والدین را از اتاق‌ها جدا می‌کند. همه‌ی بخش‌ها با طرح کف‌ِشان، که نمودی از جهان طبیعت است، شناخته می‌شوند (به‌عنوان مثال، دریا، جنگل و آسمان). از این نمادها در تابلوی اطّلاعات بیمارستان نیز استفاده شده است. این ایده برای بهتر کردن خاطره‌ی بیمارستان در ذهن بیماران و همراهانشان طرّاحی شده است.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: نمونه موردی بیمارستان کودکان لندن همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  33
  • حجم فایل: 2 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

————————————————————————————————————————————————————————————

نمونه موردی بیمارستان کودکان لندن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا