نمونه موردی بیمارستان

نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا

کد محصول: M 43

بیمارستان‌هایی که اخیراً ساخته می شوند به‌عنوان سیستم‌های بهداشتی (به طور مؤثر به نیازهای شهروندان رسیدگی می‌کنند، اما این کار را در یک فضای معماری غیرضروری دراماتیک و گاه افسرده انجام می‌دهند. اثربخشی اثبات‌شده آن‌ها دلیل تکراری بودن آن‌ها به‌گونه‌ای است که برای بیش از پیش ربع قرن است که همه آنها شبیه به هم بوده اند یا چنین تصور می شود .، که در آن با اثربخشی اثبات شده سیستم مراقبت های بهداشتی ما مراقبت می شود و می توانند هر لحظه مرکز همه مراقبت ها و توجهات را احساس کنند. این مدل جدید بیمارستان که ما پیشنهاد می کنیم از سه عنصر اساسی برای دستیابی به این هدف بهره می برد، نور و سکوت. بهترین معماری بیمارستان همراه با بهترین معماری مسکونی.

نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیانمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا

از نظر مفهومی، بیمارستان ری خوان کارلوس بر پایه ای تنظیم شده است که واحدهای مراقبت بهداشتی، بیماران سرپایی، تشخیص و درمان را در خود جای داده است. بیمارستان در سه ماژول یا ساختمان موازی ساخته شده است که نشان دهنده بهترین ساختارهای ماتریس بیمارستان است. انعطاف پذیری، انبساط، وضوح عملکردی و گردش افقی. روی این سازه دو واحد بستری، دو تاج بیضی شکل کشیده شده با انحناهای دلپذیر که از نظر حسی از اشکال مسکونی افسرده‌کننده «بلوک قرص» متمایز است و از بهترین معماری مسکونی اخیر الهام گرفته شده است: حذف راهروها، در نتیجه سر و صدا. ، گردش متحدالمرکز، نور و سکوت در اطراف یک دهلیز مشترک.

نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  56
  • حجم فایل: 4 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

————————————————————————————————————————————————————————————

نمونه موردی بیمارستان کارلوس اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا