نمونه موردی بیمارستان

نمونه موردی بیمارستان کودکان ساموت در تایلند همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

نمونه موردی بیمارستان کودکان ساموت در تایلند

کد محصول: M 42

بیمارستان جایی است که اکثر مردم ترجیح می دهند تا آنجا که می توانند از آن اجتناب کنند. ما شاهد تلاش بیشتر موسسات پزشکی برای ایجاد محیطی دلپذیرتر و دوستانه‌تر بوده‌ایم، برخی با معماری و دکوراسیون داخلی که تقریباً معادل یک مرکز خرید یا هتل‌های پیشرفته هستند. اگر چنین محیط ساخته شده ای می تواند حس رفتن به بیمارستان را برای ما بزرگسالان به نحوی قابل تحمل تر کند، در مورد تجربه کوچکترها چطور؟

نمونه موردی بیمارستان کودکان ساموت در تایلند

برای کودکان، تجمل چیزی نیست که بتواند آنها را از درد، ترس از سوزن زدن یا حتی تلخی دارو آرام کند. بنابراین، ما به دنبال چیزهایی هستیم که آنها را در طول تجربه خود در بیمارستان خوشحال می کند. با طرز فکر کودکان، متوجه می شویم که “سرگرمی” همان چیزی است که هر کودک به طور غریزی به دنبال آن است. علیرغم پیشینه‌های متفاوت، همه بچه‌ها می‌خواهند زندگی خود را به دنبال کاری سرگرم‌کننده بگذرانند.

نمونه موردی بیمارستان کودکان ساموت در تایلند

استفاده از این عنصر “سرگرمی” به عنوان کلید، با توجه به اینکه چگونه باید از دیدگاه یک کودک به طرح نزدیک شویم (که متاسفانه آنقدرها برای ما باقی نمانده است) به چالش بزرگی تبدیل می شود و در عین حال دائماً به خود یادآوری می کنیم که واقعاً این کار را انجام خواهیم داد. باید یک بیمارستان را به مکانی “مفرح” تبدیل کرد.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: نمونه موردی بیمارستان کودکان ساموت در تایلند همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  46
  • حجم فایل: 3 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

————————————————————————————————————————————————————————————

نمونه موردی بیمارستان کودکان ساموت در تایلند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا