نمونه موردی بیمارستان

نمونه موردی بیمارستان تخصص و فوق تخصصی بهمن

نمونه موردی بیمارستان ایرانی

نمونه موردی بیمارستان بهمن تهران

کد محصول:M 20

   انسان در کودکی آرزوی بزرگ شدن ودر بزرگی آرزوی بازگشت به دوران کودکی را دارد. سلامتی خود را باکسب در آمد به مرور از دست می دهد و درآخر برای کسب سلامتی ، در آمد حاصل را از دست می دهد.  آنچنان با نگرانی به آینده می نگرد که حال را فراموش می کند وبدین ترتیب نه در حال زندگی می کند ونه در آینده.  در حالت کلی می توان انسان را به یک بیمار و وجامعه ای راکه در آن زندگی می کند به یک مرکز درمانی بزرگ تشبیه نمود که وظیه آن برآوردن نیازهای جسمی وروحی بیماران یعنی انسانها می باشد.

نمونه موردی بیمارستان بهمن تهران

در ادامه با سایت مهرازنت همراه باشید تا نمونه موردی بیمارستان تخصیی و فوق تخصصی بهمن تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

 بیمارستان مهمترین واحد ارائه دهنده خدمات درمانی است وبنابر تعریفی که وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی ارائه می دهد ،بیمارستان واحدی است که حداقل دارای 15 تخت با تجهیزات وخدمات عمومی پزشکی لازم وحداقل دو بخش داخلی وجراحی هر دو با گروه پزشکان متخصص باشد.

نمونه موردی بیمارستان بهمن تهران

 احداث بناي بیمارستان فوق تخصصی بهمن تحت نظارت شرکت طبی و بهداشتی گروه پزشکی اسلامی 22 بهمن در سال 1380 در زمینی به مساحت 5000 متر مربع واقع در شهرک غرب ، خیابان ایران زمین شمالی آغاز و در سال 1386 با 18000 متر مربع بنای مفید و در چهار طبقه بستری، یک طبقه همکف و دو طبقه زیر زمین به اتمام رسید. این بیمارستان در 22 بهمن 1386 با حضور رياست محترم مجلس شوراي اسلامي افتتاح و پس از تجهیز کامل و با 120 تخت اسمی و 200 تخت رسمی در مرداد ماه سال 1387 مقارن با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر ( عج ) به بهره برداری رسید.  بیمارستان فوق تخصصي بهمن دارای بخش های تخصصی، بخش های ویژه، تالارهاي جراحي فوق تخصصي، كلینیک های فوق تخصصی، پاراکلینیک ها و واحد های اداری و پشتيباني می باشد.

 

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  نمونه موردی بیمارستان تخصص و فوق تخصصی بهمن 
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 109
  • حجم فایل: 8 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

نمونه موردی بیمارستان بهمن در تهران، نمونه موردی بیمارستان بهمن در تهران، نمونه موردی بیمارستان بهمن در تهران، نمونه موردی بیمارستان بهمن در تهران، نمونه موردی بیمارستان بهمن در تهران،

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا