نمونه موردی بیمارستان

نمونه موردی بیمارستان آریا تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان داخلی

نمونه موردی بیمارستان آریا تهران

کد محصول: M 27

طراحی بیمارستان با توجه به اوضاع اقلیمی و نیاز های بهداشتی و منطقه ای تا حدودی متفاوت است ولی استاندارد های ثابتی وجود دارد که منشاء اقتصادی و عملکردی دارند و روابط فضاها تحت یک نظام کلی در بیمارستان قرارمیگیرند. یک طرح خوب باید بهترین شکل تقسیم بندی و سازماندهی را داشته باشد.

نمونه موردی بیمارستان آریا تهران همراه با پلانها و تصاویر

قبل از شروع طراحی باید یک برنامه معماری وعملکردی داشت که در آن فضاها و مساحت های آنها مشخص شده است.در برنامه های کاملتر مشخصات تجهیزات داخل و میزان دما و فشار هوا و روشنایی وجنس مصالح وغیره نیز ذکر شده است.

معمار داخل میتواند ثحقیقات لازم را انجام دهد و در این مرحله در شرح معیارهای خاص هر فضا وتهیه چیدمان داخل آنها با ابعاد واندازه های دقیق همکاری کند.

طراحی پلان شماتیک با توجه به برنامه فیزیکی شروع می شود. معمولا برای هر بخش یک بلوک در نظر گرفته می شود و اشکال مختلف ترکیب آنها بررسی می شوند.

نمونه موردی بیمارستان آریا تهران همراه با پلانها و تصاویر

ترکیب بخشهای مختلف پرستاری از جنبه های مدیریتی واقتصادی (اقتصاد سرویس دهی پزشکی) بسیار اهمیت دارد. در تمام مسیرهای افقی و عمودی یک عملکرد منطقی چه از نظر بهداشتی وچه از نظر سرویس دهی پزشکی و تدارکاتی وپرسنلی باید وجود داشته باشد، مانند تمایز مسیرها (کثیف وتمیز)، مسیر بیمار سرپایی ،بستری و ملاقات کنندگان بیمار اورژانس وغیره.

بیمارستان آریا یکی از قدیمی ترین بیمارستانهای خصوصی تهران است که در سال 1345 رسما با شرکت عده ای از اساتید دانشگاه تهران افتتاح شد و در طول سالهای خدمت خود  منشاء خدمات فراوانی به هموطنان بوده است. پروفسور یحیی عدل پدر جراحی نوین ایران یکی از بنیان گذاران این مرکز بوده اند که حق بزرگی بر تاریخ پزشکی و پزشکان این مملکت دارند. اين بيمارستان بعد از يك دوره وقفه با هدف بهسازي و به روز رساني تجهيزات آماده خدمت رساني به هموطنان عزيز ميباشد.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: نمونه موردی بیمارستان آریا تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  64
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

————————————————————————————————————————————————————————————

نمونه موردی بیمارستان آریا تهران همراه با پلانها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا