نمونه موردی موزه

دانلود نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه داخلی

نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

کد محصول: M65

ساختمان موزه هنرهای معاصر تهران به مثابه اثر ی هنری است که هنر معاصر ایران وبخشی از تاریخ هنر مدرن جهان را نمایندگی می کند. ساختمان موزه ،که یکی از نمونه‌های با ارزش و کم همتای معماری نوین، با الهام از معماری سنتی ایران و مفاهیم فلسفی آن بنا شده است‌ . طراحی معماری این بنا به دست کامران دیبا انجام گرفته است‌. هشتی‌چهارسو، معبر ، و گذرگاه  جمله عناصر چشم‌نوازی هستند که بازدیدکنندگان هنر دوست را به تأمل در هنر و فرهنگ ایران زمین وا می‌دارند.

به گفته کامران دیبا، معماری نوین موزه را همانندی در هیچ‌یک از کشورهای عرب و مسلمان، از جمله مصر و ترکیه، نمی‌توان یافت.دیبا ایدهٔ طرح موزه را از کارهای لوئی کان، لو کوربوزیه، و فرانک لوید رایت وام گرفت. همچنین، تاثیرپذیری از خوسپ یوئیس سرت در طراحی سازه آشکار است.تعدادی از مجسمه‌های برنزی پرویز تناولی به سفارش کامران دیبا برای این مجموعه ساخته شدند و در محوطه اطراف آن تعبیه گردیدند.

نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

ساختمان موزه از سنگ و بتون ساخته شده و روی هم رفته (به همراه باغ‌های اطرف) ۸۵۰۰ مترمربع مساحت دارد. مساحت سطح کلی دیوارهای موزه نزدیک به ۲۵۰۰ مترمربع است.خود موزه بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و ساخت آن ۹ سال طول کشید. محوطه موزه دارای دو ورودی است که یکی در سوی پارک لاله قرار گرفته و خدماتی به شمار می‌رود، و دیگری ورودی اصلی که از سوی خیابان کارگر در غرب سازه قرار دارد. ساختمان خود موزه در جنوب بستر طرح، و باغ مجسمه – که محیطی گسترده و چمن‌کاری شده است – در شمال آن قرار دارد.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  65
  • حجم فایل: 6 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


دانلود نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران همراه با پلانها و تصاویر، دانلود نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران همراه با پلانها و تصاویر، دانلود نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه هنرهای معاصر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا