نمونه موردی فرودگاه

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس برزیل

نمونه موردی فرودگاه خارجی

نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی برزیل

کد محصول: M81

فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس برزیل در سال ۲۰۱۷ تحت یک فرآیند خصوصی‌سازی قرار گرفت. طبق نیاز اپراتور فعلی، یک ترمینال با دو سطح عملیاتی (نشست و فرود) و ده پل سوار شدن به هواپیما طراحی شد. این سازه جدید در جنوب باند اصلی – در منطقه‌ای بدون اشغال قبلی – نصب شد تا ترمینال موجود در طرف مقابل مجموعه غیرفعال شود. برای فعال کردن اجرای آن، دسترسی‌های جدید از شهر و پارکینگ‌های جدید و همچنین تاکسی‌وی‌های جدید و محوطه/رمپ جدید ساخته شد.

سپس برنامه به دو بلوک سازماندهی شد که یک ترمینال T شکل را تشکیل می‌داد. بلوک پردازنده مناطق اداری و لابی های فرود و سوار شدن به هواپیما را نگه می دارد – این آخرین با ارتفاع دو برابر، بدون دخالت ستون ها و با دیواری شیبدار با پوشش چوب فریجو. شکل این دیوار امکان عبور لوله های تهویه مطبوع را بدون برهم زدن یکپارچگی فضای لابی می دهد. سقف سازه فولادی بزرگ با طراحی الهام گرفته از هندسه هوانوردی به این بلوک منحصر به فرد آن می بخشد.

نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی برزیل نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی برزیل

دهانه های اوج طراحی شده از تفریق ها و چین ها در صفحه سقف اجازه ورود نور طبیعی را می دهد. ویژگی‌های آن به‌طور استراتژیک بر روی پیشخوان‌های ورود و روی باغ با گونه‌های بومی گیاهی قرار داشت. باغ واسطه ایست که توسط ۱۷ در برابر آب و هوا محافظت می شود. ۵ متر اورهنگ – به داخل پردازنده. یک صفحه شیشه ای وسیع از این منطقه پوشش گیاهی عبور می کند و به سانتا کاتارینا اجازه می دهدچشم انداز برای ورود به ترمینال.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس برزیل
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات:  45
  • حجم فایل: 5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس برزیل، دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس برزیل، دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس برزیل

نمونه موردی فرودگاه بین‌المللی برزیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا