تحلیل مجتمع مسکونی خارجینمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه موردی مجتمع مسکونی نانتس فرانسه

 نمونه موردی مجتمع مسکونی نانتس فرانسه

کد محصول:J 15

مجتمع مسکونی نانتس در سال 2008 در شهر نانتس فرانسه، و در زمینی به مساحت 6200 متر مربع طراحی و ساخته شد. این ساختمان به حالت U شکل طراحی شده است. انتخاب شکل U برای طراحی این ساختمان، این امکان را به وجود می آورد که نور خورشید به بلوک های داخلی طرح نیز برسد. در مرکز این مجتمع مسکونی نیز یک باغ قرار دارد.در ادامه با سایت مهرازنت همراه باشید تا نمونه موردی مجتمع مسکونی نانتس فرانسه تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

حجم این مجتمع مسکونی به صورت یکسری رمپ هایی طراحی شده که حداکثر تا 9 طبقه ارتفاع دارند و کمتر از 3 طبقه نیز نیستند. از ویژگی های جالب این ساختمان ترکیب رنگ بکار رفته در نمای آن، و تغییر رنگ های نما متناسب با زوایای ساختمان می باشد.در این طرح سعی شده با بکارگیری 4 نوع بالکن از جنس های چوب و فلز، یک حس سرزندگی به نما داده شود.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  نمونه موردی مجتمع مسکونی نانتس فرانسه،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:59
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی نانتس فرانسه،دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی نانتس فرانسه،دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی نانتس فرانسه،دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی نانتس فرانسه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا