نمونه موردی مجتمع مسکونیتحلیل مجتمع مسکونی ایرانی

دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان

دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان

کد محصول:J 14

مجتمع مسکونی زیتون  که از معماری کلاسیک و طراحی معماران نامدار  بهره می برد به آخرین تکنولوژی های روز دنیا مجهز است تا راحتی و آسایشی  کم نظیر را برای ساکنان خود فراهم آورد.در ادامه با سایت مهرازنت همراه باشید تا نمونه موردی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

این پروژه در زمینی به مساحت حدودا ۱۰۵۰ متر مربع در ۱۰ طبقه احداث گردیده که ۷ طبقه آن مسکونی است و دارای ۱۲ واحد به متراژ های حدودا ۲۲۲ ،۳۳۰ و ۵۵۰ متر مربع  می باشد. این مجموعه دارای ۳ طبقه مشاعات شامل ۴۶ واحد پارکینگ در منفی یک و منفی دو ، لابی ، استخر ، سونای خشک و بخار، باشگاه بدن سازی ، سالن اجتماعات و آرایشگاه  مخصوص ساکنین در طبقه همکف و روف گاردن  با  چشم اندازی متمایز است.

از انجایی که اقلیم اصفهان گرم و خشک میباشد در فصول گرم سال دارای روز های آفتابی وگرم است که راه رفتن برای انسان زیر این افتاب ملال ا ور است. طراح با طراحی خود طوری پیوند و ارتباط بین احجام ایجاد کرده که در بعضی قسمت ها این احجام بر روی معابر قرار گرفته و سایه های حاصل از ان در روزهای افتابی بسیار خنک ودلنشین است.که نمونه های این عناصر در معماری سنتی ایران نیز وجود دارد از طرفی با چیدن بناها در اطراف حیاط  یک فضای مرکزی مطلوبی ایجاد کرده که در معماری سنتی  به ان حیاط مرکزی گفته می شد واشاره به معماری درون گرای اقلیم گرم وخشک دارد.

این مجموعه چهار ورودی دارد که یکی از انها ورودی اصلی است که مشرف به خیابان اصلی است و در عرض زمین قرار گرفته است و سه ورودی دیگر در دو ضلع دیگر که مشرف به خیابان 10 متری هستند )قرار گرفته اند که در مجموع دسترسی انسان را به تمام نقاط مجتمع اسان می کند. ورودی اصلی با یک قوس به سمت دا خل مجتمع یک حالت دعوت کنندگی ایجاد نموده است.

تحلیل ورودی ها:

یکی از مشکلاتی که شاید در طراحی زمین هایی که در یک جهت کشیدگی دارند دور شدن مسافتها ست.

وجود دسترسی ها یکی از شمال ویکی از جنوب (اضلاع کوچکتر) ودو تا از ضلع شرقی (ضلع بزرگتر) توانسته مشکل دوری مسافتها را به راحتی مرتفع کند وشخص می تواند به راحتی از بیرون با طی کردن مسا فت کوتاه به قلب مجموعه دست یابد.

وجود یک مسیر حرکتی پیاده از شمال به جنوب ودو تا مسیر حرکتی شرقی غربی که از در ورودی شروع شده و در مسیر حرکت خود به حیاط ها ی مرکزی راه میابد شبکه راههای  جهت دست یابی به واحدها را به راحتی فراهم نموده است  گستردگی و تنیدگی ساختمان ها با هم بر روی مسیرهای حرکتی موجب ایجاد سایه های خنک در این مسیرها شده  وهمچنین عبور این مسیرها از بین فضاهای سبز حرکت در این مسیر ها را دلنشین میکند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:66
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان،دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان،دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان،دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی زیتون اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا