نمونه موردی مجتمع مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی ایرانی

 نمونه موردی خانه همایونی کرج

 نمونه موردی خانه همایونی کرج

کد محصول:M 10

 

خانه همایونی، یک ساختمان چهار طبقه است و چهار واحد مسکونی را در بر می گیرد. این فضای مسکونی، در میانه ی فضای شهری کرج ساخته شده است.در ادامه با سایت مهرازنت همراه باشید تا نمونه موردی خانه همایونی کرج تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

مهم ترین ویژگی سایت پروژه نیز، عرض کم آن است. مهم ترین چالش این پروژه، طراحی واحدی برای یک خانواده ی هنرمند بود؛ این واحد می بایست دو اتاق مستر و یک بالکن در اندازه های خاص را می داشت! البته بد نیست اشاره کنیم که سه واحد دیگر خانه همایونی نیز، هر کدام دو اتاق مستر و یک اتاق با منظره ای بی نظیر رو به باغی سرسبز دارند. یکی از مهم ترین خواسته های کارفرمای این پروژه، ایجاد طرح و شخصیت های متفاوت برای هر واحد بود!

استفاده از آجرهای مشبک ایرانی، در کنار تراس های مکعبی شکلی که از قلب ساختمان بیرون زده اند، ترکیبی منحصر به فرد و چشم نواز را ایجاد کرده است. نمای این ساختمان با استفاده از آجرهای مشبک سفید رنگ و بیست سانتی اجرا شده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این نمای منحصر به فرد، در فاصله ی بیست سانتی متری از نمای اصلی قرار دارد.

به این ترتیب، خانه همایونی دارای نمایی دو پوسته ای است که امکان تهویه ی هوا و تامین هوای تازه را فراهم می کند. به علاوه، می توان گفت که انتخاب رنگ سفید، نشانه ای بر پافشاری طراح در ایجاد تعادل دمایی و حتی صرفه جویی در هزینه های زندگی می باشد. فضای پارکینگ این خانه، به کمک استفاده از رنگ های متفاوت، به دو بخش جداگانه تقسیم شده است. وقتی به سمت انبارها حرکت می کنیم، نارنجی به رنگ غالب فضا تبدیل می شود. این رنگ، در چارچوب پنجره های ساختمان نیز به کار رفته است.

از سوی دیگر، ورودی ساختمان طرحی حصیری شکل دارد و در ساعات مختلف روز، بازی نور و سایه را به راه می اندازد. این ویژگی نیز، تاثیر بسیار زیادی بر تفاوت های دو قسمت مختلف پارکینگ می گذارد!

فضای پله های خانه همایونی با استفاده از بتن دست ساز قالب ریزی شده، شکل گرفت. جالب اینجاست که در پله های این ساختمان، کابل، جایگزین نرده های آهنی شده است. این تمهید ساده اما هوشمندانه، یکی از خلاقیت های تیم اجرایی این پروژه بود؛ و در نهایت، باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز شد.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: نمونه موردی خانه همایونی کرج،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:35
  • حجم فایل:10 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

 نمونه موردی مجتمع مسکونی بوستان تهران، نمونه موردی مجتمع مسکونی بوستان تهران، نمونه موردی مجتمع مسکونی بوستان تهران، نمونه موردی مجتمع مسکونی بوستان تهران، نمونه موردی مجتمع مسکونی بوستان تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا