نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا خارجی

دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی و هنری فرانسه

دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی و هنری فرانسه

کد محصول:J 9

 

در این پروژه ،نگاهی خواهیم داشت به مرکز فرهنگی هنری فرانسه که در منطقه بیمنات، در شهر کونتین واقع شده است . این پروژه معماری ،با هدف یکپارچه سازی کیفیت های محیطی و منظر طرح به گفته معمار ، شکل گرفته است.  این پروژه فرهنگی ، به عنوان یک ساختمان چند منظوره ، ترکیبی از برنامه ریزی ، مقیاس شهری و توجه به طبیعت می باشد ،که تاکید بر پایداری و عملکرد دارد .در ادامه با سایت مهرازنت همراه باشید تا نمونه موردی مرکز فرهنگی و هنری فرانسه تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی و هنری فرانسه

این پروژه فرهنگی، توسط تیم طراحی معماری پرنسیپنت، در سال 2015 در زیربنایی حدود 2560 مترمربع طراحی شده است . سیرکولاسیون در این مجموعه از لابی به عنوان نقطه توزیع و گردش فضایی آغاز می گردد . بخشی از پروژه به مدرسه موسیقی اختصاص داده شده است . در این پروژه ،سعی بر قابل درک بودن و وضوح  هر بخش برای مخاطبین خاص بوده است .

این مجموعه فرهنگی یک بلوک فشرده به طول 43 متر و ارتفاع 11 متر است. ما در حال حفر یک مسیر سرپوشیده هستیم که در زاویه غربی پلان طبقه همکف بزرگ شده است تا ورودی را مشخص کند. این کوچه یک گذرگاه، پذیرایی و همچنین محل توزیع برنامه است – یک فضای عمومی واقعی است زیرا همه عناصر برنامه را بیان می کند.

سالن کنسرت در یک طرف و آموزشگاه موسیقی در طبقه همکف طرف دیگر قرار دارد. حجم های مسیر از پانل های آنودایز رنگی متالیک ساخته شده اند. آنها همچنین سوراخ شده اند و بنابراین یک بافل آکوستیک برای محافظت در برابر سر و صدا هستند.

در مورد نماها، ما در حال «بازی» با جلوه های بازتابی و شفاف هستیم که اجازه می دهد نگاهی اجمالی به فعالیت های داخلی داشته باشیم. ما آنها را به‌عنوان یک  («پرده شفاف») با فاصله 90 سانتی‌متری طراحی کرده‌ایم که شیشه و آینه را تغییر می‌دهد. این دوگانگی برنامه و محیط شهری، موسیقی و طبیعت را تداعی می کند.

تاکید در فضاهای داخلی بر قابلیت و استحکام است. چوب و فولاد خام به دلیل قابلیت ردیابی محیطی دارای امتیاز هستند.

——————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:نمونه موردی مرکز فرهنگی و هنری فرانسه،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:48
  • حجم فایل:5 مگابایت  

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

——————————————————————————————————————————————–

دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی و هنری فرانسه،دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی و هنری فرانسه،دانلود نمونه موردی مرکز فرهنگی و هنری فرانسه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا